niedziela, 4 marca 2012

Wiosna?

Witajcie :)
Nie chcę przedwcześnie wnioskować, ale chyba powoli idzie do nas wiosna. :) Dzisiejsza pogoda była fantastyczna. Jedynie to wiatr dawał się we znaki.
Widzicie jak to jest? Cały weekend wolny i ani w piątek ani w sobotę nic tu nie napisałam. Tylko w niedzielę gdy zabieram się za lekcję. Norma.. Na szczęście na jutro nie mam zbyt dużo nauki (wcale jak dla mnie).
Dzisiaj premierowy odcinek Rancza :d Uwielbiam ten serial :P Niektórzy twierdzą, że jest prostacki. A dla mnie ukazuje on realia naszego kraju :) Nic dodać nic ująć.
Siedzę sobie w domku i oglądam na yt "Świat według Ludwiczka". Najlepsza bajka jaką oglądałam :D
Ostatnio siedziałam u koleżanki i słuchałam ścieżek dźwiękowych z Herkulesa, Mustanga z dzikiej doliny (zawsze płakałam na tej bajce, ostatnio też..xd) i Mulan. Uwielbiam piosenki z bajek :))
Nie chcę mi się już więcej pisać. Nie wiem o czym. Nie myślę dziś.

4 komentarze:

  1. nie oglądam tego.
    widziałem tylko Must Be The Music ^^
    i tą AIDĘ - nawet spoko :)
    nie ma to jak wróćić do dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu jestem :D
    i będę męczyć postami xD
    wybacz, że dopiero teraz odpisuję na ten (stray już) komentarz, ale mój kochany internet odmówił mi posłuszeństwa.
    na szczęście powinno być już dobrze :)

    a tak na marginesie, to nie jestem z Zamościa ;P
    jeszcze zaaa .. ^^
    także nie wiem czy coś tam ciekawego jest.

    a co do tych trudnych dni, to jakaś przesada była.
    nie chcę zapeszać, mówiąc, że wychodzą na prostą, bo zaraz znowu coś pójdzie nie tak ;>

    jeszcze raz wszystkiego dobrego! ;* ;)

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki z bajek są cudne, a co dopiero z Disney'a <3 Herkules, jejku, jak ja go dawno nie oglądałam, zrobiłaś mi na niego ochotę xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.