wtorek, 31 stycznia 2012

Spacer?

Zamierzałam dodać ten post wczoraj ale nie miałam kiedy. Wróciłam wieczorem do domu, chwilę posiedziałam na kompie a potem grałam w ekstra gierkę na mamy telefonie. Farm Frenzy to bardzo wciągająca gra :D 
Jestem pozytywnie nastawiona do ferii. Mam już plany na następny tydzień. Jutro piekę bułeczki. Pomysł na ich zrobienie zaczerpnęłam od Dagny :)) Tato pojechał do miasta i przy okazji kupi mi składniki. Dzisiaj nie wychodzę z domu ;) Mam dużo do zrobienia. Między innymi planuje czytać książkę, którą chcę skończyć jak najszybciej, żeby wziąć się za "Niemieckiego bękarta", pograć w simsy :D, i jeszcze coś sprawdzić na kompie ale nie pamiętam co. Później sobie przypomnę. 
Wczorajszy dzień był bardzo fajny. Nasz spacer zakończył się po godzinie. Zwiedziłyśmy trochę nasze okolice a potem udałyśmy się do Olgi na fasolki (chodzi o grę ;D) i ciepłą herbatę. Zdjęć ze spaceru nie mam prawie wcale. Tylko 3 i to beznadziejne. Wszystko dlatego, że nie sprawdziłam czy mam naładowane akumulatory. Zawsze mam z nimi problem.. -.- Pełna seszyn zaczęła się dopiero jak przyszłyśmy do Olgi. Pożyczyła mi baterie do aparatu i zaczęłyśmy pstrykać focie. :D Nieźle się przy tym uśmiałyśmy. Zdjęcia powychodziły zabawne, beznadziejne i niektóre ładne :)) Nie będę ich tu wstawiać, bo wstyd :P Nawet nie byłam ładnie ubrana przede wszystkim myślałam o tym, żeby było mi ciepło. Miałam na sobie zwykłą czarną bluzkę z długim rękawem i szarą bluzę. Czyli nic specjalnego. Planowałam założyć żakiet i granatową bluzkę ale na myśl o tym mrozie szybko zmieniłam zdanie :) 
Założyłam sobie konto na Farmeramie :P Już dawno w to nie grałam a uprawianie roli i bawienie się w rolnika jest dla mnie wielką rozrywką ! :P 
Jutro pokażę Wam moje wypieki :) Jeśli mi wyjdą :d 
A przy okazji znacie jakieś ciekawe filmy?? :P Mam ochotę na coś lekkiego więc szukam czegoś w stylu "Ostatniej piosenki" czy "Pamiętnika" :)) Jak coś znacie to piszcie w komentarzach ! A ja kończę ten post, bo średnio mi wyszedł i nie będę bardziej pogarszać sytuacji po za tym nie mam już za bardzo o czym pisać więc.. 
3majcie się! :D
I na koniec wrzucę jeszcze mojego królika. Nie mogłam się oprzeć...;p


8 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam królika :P
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam jeszcze planow na przyszly wolny tydzien ;d nawet nie wiem dokladnie co jutro bede robic ;d! jaki kroliczek slodki, ja mialam swinke morską, ale to daawen dzieje :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak z Twojego królika!
    Hm, kiedyś lubiłam się też bawić w rolnika:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki króliczek! Zawsze takiego chciałam mieć :)

    Zastanawiam się nad filmem, jaki mogę polecić. Jest ich tak wiele, że nie wiem, na jaki się zdecydować. Na pewno warte obejrzenia jest P.S. Kocham cię - musisz przygotować sobie przy oglądaniu paczkę chusteczek. Innym filmem niech będzie Charlie St. Cloud, Siedem duch. Nie są to dokładnie lekkie produkcje, lecz niosące ze sobą przesłanie, ale powinny przypaść Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaale cudowniusi króliczek!
    Mi się marzy taki brązowy i nazwę go Pusia. :D

    Zapraszam do siebie, zrobiłam odpowiedź na TAG "10 kosmetycznych perełek za mniej niż 10 zł"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.