sobota, 21 stycznia 2012

?

Nie wiem jak zacząć. Dzisiaj raczej nie rozpiszę się tak jak wcześniej, bo muszę się trochę teraz pouczyć bo potem idę z domu. A jutro odwiedzam babcię i dziadka :D Dziś mamy dzień babci więc dzwońcie do swoich lub odwiedzajcie je na pewno będzie im miło :))
Po za tym chciałabym przyczynić się do nagłośnienia sprawy ACTA zapewne, niektórzy z Was już o tym słyszeli ale zawsze warto dodać coś jeszcze. Sama się nie będę wypowiadać na ten temat, ponieważ dużo o tym nie wiem. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć co nie co o ACTA to zapraszam na te dwie strony:
ACTA 1

ACTA 2

Jakby ktoś chciał jeszcze to szukajcie na yt :))
A ja zmykam :D Może jutro coś napisze, albo jeszcze dziś wieczór. :]

6 komentarzy:

  1. Bezczelność, zamknęli mi megavideo, nie wytrzymam bez Castle ;c
    Pozdrawiam, trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak święto babci i dziadka zawsze ich wtedy odwiedzam ;)
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no dzięki Tobie dowiedziałam sie co to w ogóle to ACTA ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Co oni na tym świecie wymyślają...

    OdpowiedzUsuń
  5. wkoncu zamkna wszystko

    zapraszam, u mnie NN.
    zapraszam także do obserwacji, będzie mi niezmiernie miło.
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tak,zamkneli megavideo , masakra ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.