sobota, 31 grudnia 2011

Ostatni dzień w starym roku

Podsumowanie noworoczne??
Czy ten rok był dobry czy taki sobie??
Nowe znajomości?
Nowe przygody??


Nigdy wcześniej nie robiłam podsumowania noworocznego, bo nigdy nie przywiązywałam do tego wielkiej wagi. Dziś mnie coś podkusiło, mam chwile czasu i postaram się jako tako odpowiedzieć na powyższe pytania. :)

Ten rok był zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Moim zdaniem nie był dla mnie ani dobry ani zły. Jednym słowem był normalny.
Nowe znajomości- jak najbardziej. To jasne! Nowa szkoła no i nowi ludzie :))
Z przygodami to już tak sobie. Mogłoby być ich więcej ale jak to się mówi lepszy rydz niż nic :PP
A dla Was jaki był ten rok?? Odpowiedzcie na te pytania jeśli macie ochotę :)
I jeszcze na koniec kilka fotek.





Szampańskiej zabawy w sylwestrową noc i 

szczęśliwego Nowego Roku!!!

4 komentarze:

  1. podsumowania roku na swoj sposob sa super ;d uswiadamiasz sobie ile sie wydarzylo:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jestem zadowolona z 2011, oby 2012 był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem z 2011 roku zadowolona, co prawda jego końcówka była smutna, ale rok był ogólnie ok.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.