piątek, 30 grudnia 2011

Nic

Wiecie co?? Jakoś nadzwyczaj lekko mi się dziś piszę. Ostatnio przybyła do mnie wena twórcza. Cieszę się ale nie chcę zapeszać bo ostatnia przerwa w pisaniu była dla mnie bardzo nieprzyjemna.
Wiem, że nie odwiedzam Waszych blogów i wgl. Ale jakoś mi się nie chce.. Lenistwo bierze górę. No ale może dziś się postaram, skrócę sobie swoją grę w Simsy i trochę Was poodwiedzam. :)
Mam już trochę dość czytania amerykańskich thrillerów i kryminałów. Są już takie oklepane. Ale mimo wszystko nie rezygnuje z nich bo są ciekawe a ja mam tylko takie małe odczucia :D. To wszystko przez te szwedzkie książki z Czarnej Serii, które wręcz uwiodły mnie swoim klimatem. Szczególnie książki Camilli Lackberg, czytając je przenosisz się do nadmorskiej miejscowości. Widzisz przed oczami te szare chmury, czujesz morską bryzę, ten klimat. Uwielbiam przenosić się w świat książek. Tam mogę rozwiązywać problemy innych co jest bardzo przyjemne :) Nie zrozumcie mnie źle, bo nie życzę nikomu problemów. Po prostu to jest fajne jak możesz wczuć się w jakąś postać ;)
No to jutro ten "wielki dzień". Ciekawe co nam przyniesie... W tym roku sylwester u mnie więc musi być fajnie ;) I to chyba wszystko na dziś. Jakoś już nie mam więcej o czym pisać. . Chociaż popisałabym jeszcze, ale nie mam zamiaru zadręczać Was jakimiś głupotami i bredniami. Więc się z Wami żegnam! :D


2 komentarze:

  1. skoro sylwester u ciebie, to życzę, by ci znajomi domu nie roznieśli ;)
    oraz wiele dobrego w nowym roku!

    xx, Kate

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.