czwartek, 29 marca 2012

back back back

I'm coming back ;) 

Mam zaległości. 

Dawno tu nie zaglądałam. Chyba z dwa tygodnie, ale brakowało mi czasu wyskrobać tutaj coś :). Na tygodniu raczej nauka a weekendy.. a weekendy pozostają tajemnicą ;). Dzisiaj akurat mam trochę czasu i ochotę na pisanie. Więc jestem i piszę. Byłam w Lbl na zakupach. I jestem z nich bardzo zadowolona. Kupiłam sobie wszystko co chciałam z wyjątkiem koszuli.. Ale to może jeszcze trochę poczekać. Przyodziałam się w kurtkę z Housa i buty z Nike, które mam zamiar Wam pokazać. :) A co pochwalę się! xd
 Na początku strasznie mnie uwierały, ale Nike mają to do siebie, że na początku są trochę nie wygodne dopiero z czasem dopasowują się do stopki. Zakupiłam także sobie torbę z Croppa. Ale już mi się nie chce o tym pisać.
Jak mijają Wam dni? Mi straasznie szybko. Tygodnie, weekendy przemijają w zastraszającym tempie. Mam nadzieję, że wakacje popłyną mi wolniutko..:) Chce mi się już ciepełka i słoneczka. A jak na razie to mamy paskudną pogodę. Przynajmniej u mnie. Wiatr, deszcz, pochmurno.. no i nadają śniegi! A ja mam jutro iść na ognisko..:P Ciekawe czy to wypali. A jak nie to może przeniesiemy się w jakąś inną miejscówkę :] Gdzieś pod dachem. Wiem, jest Post i wgl trzeba wstrzymać się od zabaw.. W tym roku wyjątkowo mi to nie wychodzi. Muszę się poprawić ale mi się nie chce.
Muszę poprawić biologię.. Czemu? Zabrała nam kartki po 5 minutach pisania :D Moja koleżanka z ławki chciała zerknąć sobie na szkielet na mojej kartce. Po za tym zawsze na sprawdzianach z chemii czy z matmy się śmiejemy. Lecą takie głupie teksty np." Jak nazywają się o tu, tee żebra? O żebra!" xd Ten tekst mnie rozwalił.. Ale to nie jest takie śmieszne jak się opowiada. Trzeba to przeżyć! :D
Dobra.. idę. 


3 komentarze:

  1. Mi dni mijają tak samo jak ci! Strasznie szybko.Zanim się człowiek obejrzy nadejdą upragnione wakacje,na które chyba większość czeka.Ja mam zamiar kupić sobie buty z Nike:)Twoje są świetne !:D

    OdpowiedzUsuń
  2. noo, dawno tu nie zaglądałaś.
    o proszę :D
    jakieś tajemnicze weekendy ^^
    a co to się robi młoda damo ? :D
    ogólnie ten rok bardzo szybko mija.
    chyba dlatego, że gdzieś tam jest jednak o wiele lepszy od poprzedniego.
    a pogoda rzeczywiście jest ohydna.
    śnieg, deszcz, błoto, wiatr.
    tragedia.
    my zrobiliśmy takie małe, kameralne ognisko.
    tydzień temu ^^
    zazwyczaj z kimś z ławki przeżywa się w klasie najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga Aleksandro :D
    Teraz to już nie masz wyjścia, musisz się wygadać ^^
    Słucham ;>

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.