środa, 22 lutego 2012

eheem

Cześć!
Dawno tu wchodziłam. Nie mam czasu na pisanie ale mam ochotę skrobnąć tu dziś co nie co. Piszę list motywacyjny z angielskiego.. i jakoś nie mogę go skończyć a przede mną jeszcze biologia. Muszę się już nauczyć, bo ostatnio wzięłam kropkę więc jutro wypadałoby coś umieć. To są proste tematy ale jednak.. i tak nie chce się uczyć. Co tam u Was? Jak mija Wam życie? Mi dobrze. Na tygodniu mało się dzieje, śpię, nic nie robię (w tym roku jestem wyjątkowo leniwa) a weekendy są kolorowe. I tak mi mija tydzień za tygodniem. Zaraz marzec i wycieczka! Na którą gorąco pragnę się wybrać. Nie jest organizowana przez moją klasę z czego bardzo się cieszę, bo pewnie bym z nimi nie pojechała. Pewnie jako jedyna pojadę z klasy 1a.:P Wycieczka dotyczy 1c i b w szczególności. Jedziemy do Warszawy na jeden dzień. Na pewno będzie ciekawie pod warunkiem, że coś z tej wycieczki wyjdzie :)
Serio, nie mogę dużo dziś napisać. Wyłączam komputer bo mnie strasznie rozprasza. A to facebook, besty, yt, demotywatory, komixxy, i inne głupoty. Na wszystko mam czas tylko nie na naukę. Mógłby być teraz jakiś tydzień wolny, bo mam dużo sprawdzianów xd
Dobra idę. Na Wasze blogi wpadnę któregoś wolnego dnia :D

1 komentarz:

  1. otóż ja mam 16 lat ^^
    starocie ze mnie :D

    u mnie wszystko w porządku.
    muszę popracować nad blogiem, gdyż coś mi ciągle przeszkadza :)
    bez przerwy coś zmieniam.

    udanej wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.