piątek, 23 grudnia 2011

Christmas time

Witajcie :)
Znów jestem tu tylko sporadycznie i dzisiaj nie mogę się rozpisywać, bo czekają na mnie świąteczne obowiązki, których nie  znoszę ;/ Więc tak na szybciutko chciałabym złożyć wszystkim gorące życzenia!

Z okazji zbliżających się świąt chciałabym życzyć Wam spełnienia marzeń,
dobrych ocen, miłych, przyjemnych i ciepłych świąt.
Abyście byli szczęśliwi, uśmiechnięci i weseli, aby nic nie zakłócało spokoju w Waszym życiu.
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!!
oraz udanego Sylwestra ;))





9 komentarzy:

  1. też nie lubię obowiązków świątecznych, ale cóż.. trzeba się napracować, żeby potem było miło : )
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie! Świetne życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę wesołych i rodzinnych świąt! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim raazie Tobie takze zycze Wesolych Świąt , udanego Sylwestra izeby nastepny rok byl lepszy od poprzedniego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli będziesz pisać "fajny blog, obserwujemy?" to na mnie nie licz. Blog to dla mnie coś ważniejszego niż liczba obserwujących więc lepiej napisz coś na temat mojego posta i okaż jakieś zainteresowanie.